نقش تبلیغات در بازاریابی
وبلاگ دکتر سحر حسینی خواه
علمی، پژوهشی، آموزشی، مدیریتی و دانشگاهی

2-  تبلیغات به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان ایده آل را هدف بگیرید-زمانی که شما پیامی را برای مخاطبان خاصی صادر می کنید پیوند های بسیار قویتری شکل می گیرد.

3-  تبلیغات شما را هم نسبت به محصولتان آگاه تر می کند- قدرتی که بتواند امروزه تاثرگذاری لازم را داشته باشد و موجب بوجود آمدن اعتماد شود چیزی نیست جز استفاده از محتوای آکادمیک،  سمینارها، کتاب های الکترونیکی و ... تبلیغات بهترین راه برای یافتن این محتوا است.

4-تبلیغات به پیام شما اعتبار می دهد-  لطفا سوال نپرسید که چرا دقیقا اینگونه است؟  اما هر زمان که من از تبلیغات استفاده می کنم مخاطبین این احساس را دارند که کسب و کار رونق دارد و این احساس کافی است تا محصولاتتان به فروش بروند و توجه مشتریان هم بسیار آسانتر به این قضیه معطوف می شود و پیام شما را به خوبی دریافت خواهند کرد.

تبلیغات در هر زمینه شما را تقویت می کند- زمانیکه شما از تبلیغات برای جلب توجه استفاده می کنید توجهتان به طور خودکار پیرامون زمینه های دیگر فعالیت هایان نیز معطوف می شود و به هرآنچه که انجام می دهید آگاهانه تر برخورد می کنید.ژورنالیست ها، رسانه های مرجع، طرفداران و همه علاقمندان ودوستانی که فعالیت شرکت ها را دنبال می کنند، تبلیغات شما را نیز زیر نظر دارند و همینطور کارمندانتان نیز به نحوه تبلیغات خوب شما و کمپانی که در آن مشغول به کارند افتخار می کنند.





تاریخ: شنبه 5 تير 1395برچسب:بازاریابی,تبلیغات,
ارسال توسط سحر حسینی خواه